28. maj 2012

LUBENICA

V osnovni šoli je bilo zelo popularno, da smo punce v prazen zvezek napisale vprašanja anketnega tipa, npr. Tvoja najljubša barva, Najljubša žival, Naljubši predmet v šoli... in potem smo to eden drugemu izpolnjevali. Kaj smo počele z vso to ststistiko ne vem, prepričana pa sem, da sem kot najljubši sadež pisala lubenica. Ko jo prvič zagledam v trgovini vem, da poletje ni daleč. Včeraj sem jo kupila in sedaj čaka v hladilniku, da pospravim pritličje in napojim žejne rožice. Potem pride na vrsto. In se bom tako napokala, da se bom težko premikala in me bo vsakih pet minut tiščalo lulat. :)





Foto: Pinterest

2 komentarja:

urssa pravi ...

da te razsvetlim, ker sem se tako mlada, da se spomnim :)
namen tega 'leksikona' je bil, da si po kupu nekih splosnih vprasanj (najljubsa barva, zival, itd) napisala tudi taka malo bolj zanimiva ala katera punca/fant je tvoja simpatija. in potem si ga dal za izpolnit celi soli, med drugim tudi tvoji simpatiji :) ki pa itak ni nikoli napisala po pravici. ker kdo si pa upa pri 12. povedati v koga je zaljubljen :)no, si pa vsaj vedel katera je njegova najljubsa barva...

no tko sestrca, a zdej ves? :)

Roxanna pravi ...

Verjetno je bilo res kaj takega. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...