12. marec 2013

MOJ SKANDINAVSKI DOM

Ne, Ribnice nisem zamenjala za sever Evrope. Tako se imenuje blog, ki je pisan na kožo vsem oboževalcem skandinavskega sloga opremljanja domov. Toplo in ravno prav kičasto. :)




4 komentarji:

Cinnamon and Thyme pravi ...

Jaa, spremljam :). Super blog :).

Unknown pravi ...

jaz tudi ;)

Unknown pravi ...

Sem hotla tam pod liebster tud kaj povedat, pa ne znam :(. Ne najdem tistega gumbka za komentarje. Joj oprosti ampak upam da gre za kako napako, da nisem spet jaz tko računalniško nepismena.
Skratka, hvala lepa tudi tebi Petra, da si mi tole nagrado podala nazaj :)

Roxanna pravi ...

Hihi, res je bila napaka in komentarji niso bili možni. Valentina, s tvojim računalniškim znanjem je vse ok. :) In ni za kaj. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...