19. avgust 2013

MASSIMO

Massimo Savić praznuje 30 let kariere in v ta namen je v soboto pripravil koncert v puljski areni. Mi smo bili tam. Čaroben ambient starih Rimljanov, toplo vreme, luna na nebu, najboljši sedeži v dvorani in super glas "stranca u noči". Za piko na i pa kot gost naš Kreslin, ki se mu je vrtelo od višine in je igral ruleto.






Foto: Jure

5 komentarjev:

krigl pravi ...

Gotovo je bilo nepozabno!

nina pravi ...

sem prav pogrešala tvoje objave:) Arena je magična;)

Roxanna pravi ...

Nina, evo me nazaj. :) Dopusti, delo na vrtu, stari računalnik je šel v pokoj, na tablici sem pa pravi štor... in tako mineta dva meseca. :) Arena je res nekaj posebnega. Čisto drugače kot v kakšni dvorani.

Unknown pravi ...

Moja sestra bi ubijala za te karte :). Mora biti pa res hudo poslušat koncert v Areni, žal nisem še nikoli.

Roxanna pravi ...

Mi2 sva jih dobila za darilo. Je pa res lepo v areni. Samo deževati ne sme. :) Danes greva še na Kreslina v Križanke. Tam bo pa Massimo gost. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...