4. januar 2014

MAFINI S ČOKOLADO IN BANANO

Mafini se originalno pripravijo tako, da se posebej zmeša suhe sestavine, posebej mokre, nato pa se jih združi. Priprava teh mafinov je nekoliko drugačna, predvsem pa se umaže manj posod. Odlično so mi uspeli. Vsaj vizualno. Okus bodo zvečer ocenili sosedi. Glede na sestavine ne morejo biti slabi.

Sestavine:
- 4,5 dcl moke,
- 1,5 dcl sladkorja,
- 1 pecilni prašek,
- ščepec soli,
- ena kavna skodelica koščkov jedilne čokolade,
- 1 jajce,
- pol kavne skodelice olja,
- pol kavne skodelice mleka,
- tri banane (narezane na koščke).

Priprava:
Vse sestavine damo v skledo in jih nekaj minut mešamo z žlico (ne z mešalcem), dokler masa ne postane skoraj tekoča. Pečemo 25 minut na 200 stopinj Celzija.

DOBER TEK!

Ps - Tudi glede okusa so se uvrstili med boljše mafine. :)






2 komentarja:

Alexia pravi ...

Vsa čast. :) Meni se ne da. Jaz kupim narejeno maso in stresem v posodo. ;))) No ja, niti mi niso tako ljubi. Razmišljam o rafaelo kroglicah, to je še lažje. ;) Pa dober tek.

Roxanna pravi ...

Suhih tudi jaz ne maram. Zato pa iščem žmohtne recepte za mafine. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...