11. april 2012

KUHARSKE KNJIGE

Čeprav za inspiracijo in nasvete pri peki in kuhi večkrat pogledam na super spletno stran Kulinarika.net kot pa v kuharske knjige, imajo slednje zame še vedno večjo veljavo in šarm. So otipljive in v njih so povečini super fotografije. Poleg tega se mi zdijo fino darilo. Rada jih sprejemam in tudi podarjam. Včasih celo sama sebi.To so moje najnovejše pridobitve.



2 komentarja:

Alja Skrt pravi ...

Poglej še okusno.je, meni osebno je najljubši!
In ja, se strinjam. Knjige, še posebej kuharske, so super darilce!

Cinnamon and Thyme pravi ...

Jaaa! Jaz sem obsedena s kuharicami :). Fino se je zvečer na kavč vržt (obvezno sit!) in listat po knjgah. Ravno zadnjič je Alja (dekle zgoraj :D) objavila, da na Book depository ponujajo 10% popust....In seveda, je bilo treba takoj nekaj naročiti. Na pošiljko še čakam :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...