4. maj 2013

CIMETOVE ROLCE

Velikokrat pripravljam sladice, ker imam doma zahtevnega naročnika in hvaležnega jedca. Cimetove rolce so bile že nekaj let v planu, ampak se jih nikoli nisem lotila. Do pred kratkim, ko sem jih spekla po tem receptu. Dobre so bile in tako veliko jih je bilo, da sem nahranila še pol sosedov. :)




2 komentarja:

Unknown pravi ...

Mmm zdaj si me spomnila na to pecivo. Pred časom sem jih prvič naredila po receptu od Ane (Cinnamon& Thyme) pa so bili moji fantje navdušeni. Super pecivo je. Tele tvoje čajne šalčke ti pa zavidam. Poznam ta servis, ga ima moja prijateljica in sem ji že od nekdaj fouš ;).

Roxanna pravi ...

Ja, skodelice so res lepe. Moje najljubše. Tašča nas zalaga z njimi. Podpiram ta njen hobi. :) Ampak, ko sem enkrat po naključju videla ceno na internetu, me je skoraj kap. Nas mora imeti tašča res rada. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...