13. januar 2015

BRALNA KONDICIJA

Lansko zimo sem hodila na tečaj kvačkanja in tašča mi je takrat rekla, da bom imela težave, ker branje in kvačkanje ne gresta skupaj, saj vsaka od teh dejavnost zahteva svoj čas. Pa kvačka in knjiga nista nikoli grdo gledali ena na drugo, ker ne za prvo ne za drugo lansko leto nisem imela prav dosti časa. Klub temu sem tu in tam nakvačkala kakšno kapo ter pred spanjem prebrala stran ali dve. Skupaj se je nabralo 17 knjig. Letošnji bralni načrti so veliko bolj širokopotezni in zaenkrat mi gre kar dobro. Berem že tretjo knjigo. Do aprila bo verjetno šlo v tem tempu, potem pa sumim, da bo klic pomladi in vrta močnejši. :)

Seznam prebranih knjig v letu 2014:

1. Lisa See: Snežna roža in skrivnostna pahljača
2. Charles Bukowski: Pošta
3. Alan Bennett: Nenevadna bralka
4. Patrick Taylor: Irski podeželski zdravnik
5. Viktorija Bevc: Posvojitev otrok
6. Vinko Möderndorfer: Opoldne nekega dne
7. Ewan McGregor & Charley Boorman: Dolga pot naokrog
8. Safiya Hussaini Tungar Tadu & Raffaele Masto: Jaz, Safiya
9. James Frey: Milijon majhnih koščkov
10. Ayad Akhtar: Ameriški derviš
11. Anna Gavalda: Samo skupaj, nič drugega
12. John Banville: Morje
13. Cristiano Cavina: V deželi Penavrit
14. Isabelle Minière: Navaden par
15. Liz Jensen: Devete življenje Louisa Draxa
16. Jens Petersen: Gospodinjska pomočnica
17. Nina Kresswitz: Moški na stranskem tiru

Foto: Vir

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...