2. januar 2017

KAM VTAKNITI NOS?

Pravijo, da je bolj zdravo, da se ga vtika v knjige, kot pa v tuja življenja. :) Činčin na 2017 in novo bralno sezono!

Seznam prebranih knjig v 2016:

1. Mary Sinses: Ljubezen med borovnicami
2. Brian Grover in Jim Rickards: Poljub iz Rusije
3. Cheryl Strayed: Divja
4. Danielle Steel: Dar ljubezni
5. Cecilia Ahern: Na koncu mavrice
6. Kajetan Kovič: Pogovori z mačko Moniko
7. Astrid Lindgren: Pika Nogavička (nov prevod)
8. Paulo Coelho: Prešuštvo
9. Jane Costello: Seznam želja
10. Arnon Grunberg: Tirza
11. Susan Elizabeth Phillips: Košček sreče
12. Jennifer Crusie: Stava
13. Elizabeth Berg: Odprta hiša
14. Friderik Willem Hermans: Nikoli več spati
15. Jennifer Crusie: Noro zaljubljena
16. Emma Garcia: Ne guglaj strtega srca
17. Gao Xingjian: Ribiška palica za starega očeta
18. R. J. Palacio: Čudo
19. Susan Elizabeth Phillips: Ljubo doma
20. Melvin Burgess: Sanje neme deklice
21. James Bowen: Potepuški maček Bob
22. Tereza Boučkova: Leto petelina 


6 komentarjev:

Saša S. pravi ...

Zelo širok izbor, izgleda kar zanimiv in raznolik, kot je naše življenje. Pa veliko užitkov (tudi bralnih) v letu 2017!

Roxanna pravi ...

Saša, res je. Na vsako "težko" knjigo kakšna z lahkotno tematiko. Kot življenje. :)


mojchka pravi ...

Lpea bera!
Jaz si velikokrat rečem, da si bom zapisovala knjige, ki sem jih prebrala in so se me kakorkoli dotaknile, a tega ne delam redno in mi je potem žal.
Mogoče bo sedaj bolje, ko jih fotkam za instagram :)

Roxanna pravi ...

Mojchka, glavno je, da se bere, seznami niso tako pomembni. :) Jaz si zapisujem šele zadnja leta. Vedno se mi zdi, da veliko premalo preberem, ker imam še kup drugih zanimanj, potem pa ugotovim, da se jih nekaj na leto le nabere.

Irena pravi ...

Shock and awe... Meni jih v treh letih ni uspelo toliko prebrati. Imam pa aplikacijo goodreads, da sploh vem, kaj sem prebrala, šklerozna, kakršna sem. Eklektični izbor. W.F. Hermans?! Kapo dol.

Roxanna pravi ...

Eklektičen pa res. :) Se trudim uravnotežiti, po vsaki "težki" knjigi pride kakšna sprostitvena, včasih celo dve. :) Po Tirzi sem najbolj rabila sprostitev. Me je kar tiščalo od groze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...