9. maj 2019

AWESOME BOOKS

Pozor: Vsebina, ki sledi, lahko povzroči resno zasvojenost, ki škodi vaši denarnici. :)

Kupujete knjige ali si jih izposojate v knjižnici? Jaz počnem eno in drugo, v zadnjem času jih morda celo več kupujem. 
Razlog je ta, da sem odkrila super spletno trgovino z novimi in rabljenimi knjigami z res velikim naborom in zelo ugodnimi cenami. Tako sem v slabem letu kar dodobra dopolnila svojo zbirko knjig o kvačkanju in ostalih ročnih delih, kuhanju, vrtnarjenju, urejanju doma, potovanjih... Cena rabljenih knjig se giblje od cca. 2 do 5 Evrov, poštnina je zanemarljiva (npr. 3,5 Evrov za 8 knjig), ohranjenost knjig pa večinoma zelo dobra.
V kolikor imate še kaj prostora na knjižnih policah, kliknite na Awesome books. Moj izbor za naslednji nakup se že polni. :) 




3 komentarji:

mojchka pravi ...

OO, super, hvala za tole!

Roxanna pravi ...

Mojca, ni za kaj. Samo ne me potem kregati, če vam bo doma polic zmanjkalo. :)

mojchka pravi ...

Smo ravno eno spraznili, ker smo prestavili športne rekvizite drugam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...